Obowiązek składania informacji o nieruchomościach i obiektach budowlanych, informacji o gruntach oraz informacji o lasach będących podstawą do dokonania zmian w ewidencji podatkowej powstaje w terminie 14 dni od dnia zaistnienia zmian takich jak: nabycie lub zbycie gruntu, zmiana powierzchni gruntu, zmiana powierzchni użytkowej budynku, zajęcie gruntu lub budynku na działalność gospodarczą, zmiana klasyfikacji gruntu.
Formularze informacji dostępne są w Urzędzie Gminy Gdów (pokój 20) lub formie do druku poniżej. Aby poprawnie odczytywać wzory formularzy potrzebna jest aktualna wersja programu - link do pobrania programu.
Plik należy zapisać na dysku lokalnym komputera.
Formularze:
Wzory formularzy informacji podatkowych w sprawach podatku: leśnego, rolnego, od nieruchomości z tytułu których obowiązek podatkowy powstał do 30 czerwca 2019 r.
- INFORMACJA W SPRAWIE PODATKU LEŚNEGO
- INFORMACJA W SPRAWIE PODATKU ROLNEGO
- INFORMACJA W SPRAWIE PODATKU OD NIERUCHOMOŚCI
Wzory formularzy informacji podatkowych w sprawach podatku: leśnego, rolnego, od nieruchomości z tytułu których obowiązek podatkowy powstał od 1 lipca 2019 r.
- INFORMACJA W SPRAWIE PODATKU LEŚNEGO - IL, ZIL1, ZIL2, ZIL3
- INFORMACJA W SPRAWIE PODATKU ROLNEGO - IR, ZIR1, ZIR2, ZIR3
- INFORMACJA W SPRAWIE PODATKU OD NIERUCHOMOŚCI - IN, ZIN1, ZIN2, ZIN3
Wpłaty podatku należy dokonywać na indywidualny nr rachunku bankowego wskazany w decyzji.
W razie pytań lub wątpliwości prosimy kontaktować się z Referatem Finansowym Urzędu Gminy Gdów - 12 288 94 50 lub osobiście w pok. 20.