Komunikat na temat pracy Urzędu Gminy od 25 stycznia 2022 roku do odwołania

Informacje 25 stycznia 2022

W związku z Rozporządzeniem wprowadzającym obowiązkowe przejście na pracę zdalną w administracji publicznej informujemy, że Urząd Gminy Gdów będzie pracował w następujący sposób:

Bezpośrednia obsługa mieszkańców zostaje ograniczona. Kontakt osobisty możliwy jest jedynie w najpilniejszych sytuacjach (mieszkańcy wpuszczani są pojedynczo do budynku po wcześniejszym umówieniu się telefonicznym z pracownikiem Urzędu Gminy). Zalecana jest komunikacja w formie elektronicznej bądź telefonicznej.

Kontakt telefoniczny z Urzędem T U T A J lub:
centrala - 12 251-42-66, 12 251-43-66, 12 251-41-66
ewidencja ludności, dowody osobiste - 12 288-96-40
Urząd Stanu Cywilnego - 12 251-43-23
ewidencja działalności gospodarczej - 12 251-51-22
podatki - 12 288-94-50
odpady komunalne - 12 251-05-50, 12 251-55-01
drogi - 12 251-55-32
fundusze unijne i programy zewnętrzne - 12 251-46-14

Godziny pracy Urzędu Gminy pozostają bez zmian tj.:
Poniedziałek: 8.30 - 18.00  
Wtorek-Czwartek: 7.30 - 15.30      
Piątek: 7.30 - 14.00

Godziny Pracy Kasy Urzędu Gminy zostają skrócone (ze względu na skrócenie czasu pracy Banku):
Poniedziałek - Czwartek: 7.30 – 14.00      
Piątek: 7.30 - 13.15

Ponadto, przy wejściu do Urzędu jest ustawiona specjalna skrzynia, do której można składać istotne dokumenty ( wnioski, podania, prośby i inne istotne sprawy). UWAGA: do skrzynki nie wrzucamy wniosków o wydanie dowodu osobistego i wniosków o zameldowanie.



Najnowsze artykuły